- Vi ser fram til å ta kundene våre med inn i fremtiden

 PRODUSERT AV ADRESSEAVISEN BRAND STUDIO

Ny struktur gjør at Brønnøysunds Avis nå kan tilby enda bedre rådgiving til sine annonsekunder. Nå får du hjelp til alt fra sosiale kanaler til innholdsmarkedsføring og digital annonsering.


Nytt år, nye muligheter. For Brønnøysund Avis har 2019 startet med et pang på markedssiden.
Nå skal det bli mye enklere for kundene på Sør-Helgeland å nå bredt med sine budskap.

- Dette blir veldig bra! Nå blir det mye enklere tilgang til andre markeder enn tidligere. I tillegg vil vi kunne tilby veldig gode digitale markedsføringsløsninger på alle plattformer, sier Kehinde Karlsen, markedssjef i Brønnøysund Avis.


Slagkraftig enhet samlet

Karlsen og resten av kollegene i Brønnøysund samarbeider nå enda tettere med markedsavdelingene i lokalavisene i Midt-Norge, på tvers av kommunegrensene.

- Nå har vi samlet åtte rådgiverteam og 31 personer til en slagkraftig enhet. Det gjør det enklere å spesialisere og utnytte kompetansen på tvers av mediehusene. Vi utvider verktøykassen vår betydelig, sier Odd Arild Sandnes, markedssjef i Innherred, og leder for det nye samarbeidet mellom markedsavdelingene i Fosna-Folket, Innherred, Bladet, Avisa Sør-Trøndelag, Opdalingen, Trønderbladet, Hitra-Frøya og Brønnøysunds Avis.

For kundenes del skal det nye samarbeidet kun slå ut positivt og by på nye spennende muligheter.

Samarbeidet vil sørge for at kundene kan dra nytte av helt nye digitale produkter. I tillegg vil profesjonell hjelp med sosiale medier bli viktig fremover. Han trekker også frem samarbeidet med Adresseavisens studiosatsninger som viktige støttespillere.

- Fremtidas kampanjer er mye mer sammensatte og vil bestå av flere kanaler og spennende virkemidler. Det krever økt kompetanse og bedre ressursutnyttelse. Samarbeidet mellom åtte lokale markedsavdelinger og Adresseavisen gjør at vi kan være enda bedre rådgivere for kundene våre, sier Karlsen.

Gjennom et tett samarbeid med Adresseavisen tilbyr vi tjenester og spesialkompetanse fra Brand Studio og Marketing Studio.
Adresseavisen Brand Studio spesialiserer seg på innholdsproduksjon innen tekst, video, foto og nativeannonser.
Adresseavisen Marketing Studio tilbyr digitale løsninger som for eksempel kampanjer på sosiale medier, optimalisering av hjemmesider, annonsering på nett, kampanjer og strategier.

Brønnøysund tilbyr alt fra rådgivning og produksjon til publisering og måling av effekt, både i egne og eksterne mediekanaler.

Lokalt. Regionalt. Nasjonalt.

Lokalt, men bredere nettverk

Markedsrådgiverne skal fortsatt være like lokale, men nå blir det mye enklere for kundene å nå utover de lokale mediehusenes naturlige geografi.

- Samspillet på tvers av alle de åtte lokalgeografiene blir viktig. Før var kundene ofte innom to til tre ulike mediehus for å få ut budskapet sitt. Nå skal de tilbys en fast kontaktperson å forholde seg til, og det blir enklere for markedsrådgiverne å tilby nye fellesprodukter til konkurransedyktige vilkår, sier Karlsen.

Kunder som i dag betjenes lokalt, og som ikke har behov for å nå utover lokal geografi, vil i stor grad betjenes slik som tidligere – men med økte ressurser, nye produkter og bredere kompetanse.

- Felles organisering på tvers av de åtte geografiene skal gi økt profesjonalitet og bedre betjening av kundene våre. Det vil også gi de lokale markedsrådgiverne bedre forutsetninger til å følge opp de lokale annonsekundene, sier Karlsen.

NYHET: Premium Norge er omtrent uslåelig

I det nye digitale annonseproduktet inngår over 40 nasjonale, regionale og lokale mediehus med sine nettaviser i tillegg til andre nettsteder som eksempelvis VG.no og Finn.no. Premium Norge gir oss muligheter til å målrette kundenes kampanjer på mange måter, eksempelvis på geografi, interesse, alder, kjønn osv. I tillegg tilbyr Premium Norge en fantastisk god dekningsgrad som er omtrent uslåelig.

- For kundenes del skal det nye samarbeidet kun slå ut positivt og by på nye spennende muligheter, sier Karlsen.

- Vi ser fram til å kunne ta kundene våre med inn i fremtiden. Både på de kjente og kjære annonseflatene som vi alltid har hatt, men også å tilby mulighetene som ligger i ny teknologi, sier Karlsen avslutningsvis.

Har du spørsmål eller har lyst å høre hvordan Brønnøysunds Avis kan hjelpe deg med å nå dine kunder?

Da kan du trykke på denne linken!
Du kan også kontakte oss på følgende vis:
TLF – 75 01 84 00
E-post – annonse@banett.no

Odd Arild Sandnes
Daglig leder / Salgssjef
Mail / 415 64 539

Renate Sandberg
Markedsrådgiver
Mail / 934 38 682

Magne Norum
Markedsrådgiver
Mail / 413 11 131

Bodil Tyholdt
Markedsrådgiver
Mail / 951 17 448

Turid Storvik
Markedsrådgiver
Mail / 977 06 941

Tina Larsen
Kreativ markedsrådgiver
Mail / 926 92 770

Om VÅRE INNHOLDSARTIKLER

Innholdet i denne artikkelen er ikke laget av redaksjonen, men av avisens annonseavdeling. Vi er opptatt av et tydelig skille mellom redaksjonelt og kommersielt innhold.
Om du opplever at denne eller andre annonser er utydelig, gi oss gjerne beskjed på e-post.

Synes du denne type artikler ser spennende ut?
Ta kontakt så hjelper vi deg gjerne.

© Copyright Mediehuset Innherred